Nowości
  • FiQs 14.0 już jest!

    2013-02-25

    Nasz flagowy, podstawowy produkt w kolejnej, nowej wersji! Opcje 1xWAN, 2xWAN i 4xWAN. Wysoka wydajność, ogromne możliwości konfiguracji, przejrzysty panel administracyjny, szczegółowa instrukcja, automatyczny backup konfiguracji. Brak ograniczeń ilości klientów i interfejsów LAN...

  • BEZPŁATNE SZKOLENIA

    2013-02-24

    Zapisz się na darmowy kurs dla administratorów. Podstawowa, praktyczna wiedza wraz z przykładami zastosowań w Twojej skrzynce pocztowej. Zarejestruj się teraz i dołącz do licznego grona naszych studentów!

Baza wiedzy
Dowiedz się więcej
Firewall & QoS v 14.0

Firewall & Qos v 10.0

Firewall & QoS v 14.0
W przyjaznej formie dostarczamy wszystko, co niezbędne do prawidłowego podziału łącza internetowego, logowania ruchu i monitorowania aktywności użytkowników w Twojej sieci.
Referencje

Wsparcie, na które zawsze możesz liczyć

jesteś na stronie: intrux.pl > Pomoc

pomoc.jpg (900×680)Standardowe wsparcie techniczne dla naszych klientów realizowane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej. Czas oczekiwania na odpowiedź zwykle nie przekracza 24 godzin. Zawsze postaramy się pomóc na miarę naszej wiedzy i czasu, którym w danej chwili dysponujemy. Przed wysłaniem zapytania bardzo prosimy jednak o sprawdzenie, czy otrzymana wraz z produktem szczegółowa instrukcja nie zawiera odpowiedzi na Państwa pytania. Poniżej przedstawiamy kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów przed skorzystaniem z naszej oferty.

    Co dokładnie otrzymuję po zakupie w Państwa sklepie jednej z oferowanych wersji?

    Zależnie od wyboru Klienta udostępniamy obraz ISO płyty DVD lub wysyłamy oprogramowanie w formie gotowego obrazu dysku z instalatorem na płycie DVD (lub DVD + flash USB) wraz z drukowaną instrukcją instalacji i obsługi. Instrukcja jest także dostępna w pliku PDF.

    Ponadto w cenie zakupu jest bezterminowe wsparcie techniczne via e-mail.

    Jako opcje zainteresowanym Klientom udostępniamy także specjalne konto e-mail i FTP używane przez system FiQs do automatycznego, codobowego backupu ustawień konfiguracji i wysyłania raportów z działania serwera.

    Oferujemy również gotowe routery/serwery z już zainstalowanym i wstępnie skonfigurowanym oprogramowaniem FiQs. Istnieje możliwość konfiguracji ustawień routera przed wysyłką do Klienta.

    Czy w przypadku, gdy produkt nie spełni moich oczekiwań lub nie sprawdzi się w warunkach mojej sieci - mogę go zwrócić?

    Tak. Oferujemy specjalną gwarancję. Po otrzymaniu kompletu Klient ma 21 dni na wzdrożenie i przetestowanie naszego oprogramowania we własnej sieci. W tym czasie służymy pomocą via e-mail w konfiguracji. Jeśli w terminie 21 dni Klient zdecyduje się zrezygnować z oprogramowania - musi odesłać cały komplet wraz z opisem powodu rezygnacji. Wystawimy korektę faktury VAT i zwrócimy należność. Takie sytuacje jednak nie zdarzają się. Przed dokonaniem zakupu zachęcamy do zadawania pytań poprzez formularze kontaktowe na naszych stronach internetowych. Ta specjalna gwarancja nie dotyczy oprogramowania PYXIS.

    Czy można po pewnym czasie zmienić wersję 1xWAN na 2xWAN lub 4xWAN?

    Tak, oczywiście! Należy skontaktowac się z nami i dopłacić określoną różnicę pomiędzy wersjami. Bez konieczności ponownej instalacji można rozszerzyć funkcjonalność danego routera w zakresie obsługi kilku łącz WAN. Nie jest operacja skomplikowana. Wysyłamy szczegołową instrukcję postępowania w takim przypadku.

    Jakie są minimalne wymagania sprzętowe dla oprogramowania?

    Jest to zależne od bardzo wielu czynników - m.in. wielkości sieci (ilości użytkowników) oraz ilości i rodzaju ruchu sieciowego, zastosowanej topologii sieci, prefiltracji, routingu, jak również oczywiście używanej metody połączenia (TCP/IP z lub bez DHCP, czy też PPPoE, albo obie metody połączeń równocześnie).

    Dla małych sieci (do 200 klientów) z całą pewnością wystarczy nawet starszy komputer PC, np. z Pentium (generalnie polecamy procesory Intel, zdecydowanie mniej AMD), 1GB RAM. Dysk twardy nie może być mniejszy niż 64 GB. Większe sieci wymagają sprzętu o wyższych parametrach. Oprogramowanie INTRUX Firewall & QoS (FiQs) oferujemy wyłącznie w wersji 64-bit.

    Służymy fachowym doradztwem z tej kwestii. Dobierzemy odpowiedni serwer optymalnie.

    Jakiej wiedzy wymaga się od instalatora oprogramowania i administratora?

    Nasza oferta nie jest skierowana do osób zupełnie początkujących, dopiero "raczkujących" w temacie tzw. podziału łącza. Wymagana jest znajomość co najmniej podstaw Linuksa (zasad obsługi, podstawowych poleceń konsoli i elementarnych podstaw administracji).

    Zakładamy, iż Klient decydujący się na zakup oprogramowania posiada umiejętność edycji plików konfiguracyjnych z poziomu konsoli systemu i potrafi poruszać się po linuksowym systemie plików.

    Choć misja edukacyjna naszej firmy od wielu lat jest bardzo dobrze znana w środowisku, to jednak naszą ofertę tworzymy z myślą o administratorach, którzy pierwsze kroki na linuksowej konsoli mają już za sobą.

    Jednocześnie zapewniamy, iż wielu początkujących, ambitnych administratorów bez najmniejszych problemów radzi sobie z instalacją i prawidłową obsługą systemu. Dołączona do oprogramowania instrukcja dokładnie opisuje sposób postępowania niemal w każdej sytuacji. Trzeba tylko poczytać...

    Zawsze mogą Państwo też liczyć na wsparcie z naszej strony - zarówno w trakcie realizacji instalacji, czy też w późniejszym okresie konfiguracji. Na każdy Państwa e-mail zawsze odpiszemy!

    Kupiłem poprzednią wersję oprogramowania. Czy otrzymam rabat na zakup nowej?

    Tak, oczywiiście! Stałym klientom zawsze oferujemy zniżki i dodatkowe bonusy. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt via e-mail - przedstawimy specjalną ofertę.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Subskrypcja
Dodaj swój adres do newslettera

Adres stopka

logo stopka

Wielkopolskie

Przedsiębiorstwo Informatyczne

20 lat na rynku w branży IT

Ponad 1500 stałych klientów

Copyright © 2003-2024 INTRUX, E-MAIL: INTRUX@INTRUX.PL