Nowości
  • Nowy FiQs 11.0

    2013-02-25

    Nasz flagowy, podstawowy produkt w nowej wersji 2016! Opcje 1xWAN, 2xWAN i 4xWAN. Wysoka wydajność, ogromne możliwości konfiguracji, przejrzysty panel administracyjny, szczegółowa instrukcja, automatyczny backup konfiguracji. Brak ograniczeń ilości klientów i interfejsów LAN...

  • BEZPŁATNE SZKOLENIA

    2013-02-24

    Zapisz się na darmowy kurs dla administratorów. Podstawowa, praktyczna wiedza wraz z przykładami zastosowań w Twojej skrzynce pocztowej. Zarejestruj się teraz i dołącz do licznego grona naszych studentów!

Baza wiedzy
Dowiedz się więcej
Firewall & QoS v 11.0

Firewall & Qos v 10.0

Firewall & QoS v 11.0
W przyjaznej formie dostarczamy wszystko, co niezbędne do prawidłowego podziału łącza internetowego, logowania ruchu i monitorowania aktywności użytkowników w Twojej sieci.
Referencje

Wsparcie, na które zawsze możesz liczyć

jesteś na stronie: intrux.pl > Pomoc

pomoc.jpg (900×680)Standardowe, bezpłatne wsparcie techniczne dla naszych klientów realizowane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej. Czas oczekiwania na odpowiedź zwykle nie przekracza 24 godzin. W sprawach pilnych można oczywiście telefonować - zawsze postaramy się pomóc na miarę naszej wiedzy i czasu, którym w danej chwili dysponujemy. Przed wysłaniem zapytania bardzo prosimy jednak o sprawdzenie, czy otrzymana wraz z produktem szczegółowa instrukcja nie zawiera odpowiedzi na Państwa pytania. Zachęcamy także do przeszukania naszego firmowego forum użytkowników. Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów przed skorzystaniem z naszej oferty.

    Co dokładnie otrzymuję po zakupie w Państwa sklepie jednej z oferowanych wersji?

    Zależnie od wyboru Klienta wysyłamy oprogramowanie w formie gotowego obrazu dysku z instalatorem na płycie DVD (lub DVD + flash USB) wraz z drukowaną instrukcją instalacji i obsługi. Instrukcja jest także dostępna w pliku PDF. Istnieje także możliwość pobrania iso obrazu CD z naszego serwera.

    Ponadto w cenie zakupu jest wsparcie techniczne via e-mail oraz pełny dostęp do firmowego forum użytkowników oraz pełny dostęp do nieniejszej witryny FAQ wraz z wszystkimi filmami instruktażowymi.

    Jako opcje zainteresowanym Klientom udostępniamy także bezpłatnie (na okres 1 roku) konto pocztowe w domenie intrux.net.pl oraz specjalne konto FTP używane przez system FiQs do automatycznego, codobowego backupu ustawień konfiguracji.

    Oferujemy również gotowe routery/serwery z już zainstalowanym i wstępnie skonfigurowanym oprogramowaniem FiQs. Istnieje możliwość konfiguracji ustawień routera przed wysyłką do Klienta.

    Czy w przypadku, gdy produkt nie spełni moich oczekiwań lub nie sprawdzi się w warunkach mojej sieci - mogę go zwrócić?

    Tak. Oferujemy specjalną gwarancję. Po otrzymaniu kompletu Klient ma 21 dni na wzdrożenie i przetestowanie naszego oprogramowania we własnej sieci. W tym czasie służymy pomocą via e-mail w konfiguracji. Jeśli w terminie 21 dni Klient zdecyduje się zrezygnować z oprogramowania - musi odesłać cały komplet wraz z opisem powodu rezygnacji. Wystawimy korektę faktury VAT i zwrócimy należność. Takie sytuacje jednak nie zdarzają się. Przed dokonaniem zakupu zachęcamy do zadawania pytań poprzez formularze kontaktowe na naszych stronach internetowych. Ta specjalna gwarancja nie dotyczy oprogramowania PYXIS.

    Co można zrobić w sytuacji, gdy nie mogę poradzić sobie z instalacją na moim serwerze?

    Istnieje możliwość wysłania serwera do nas. Klient ponosi koszty przesyłki kurierskiej w obie strony, a sama usługa instalacji oprogramowania to koszt ok. 200 zł netto (ustalana indywidualnie). Istnieje także możliwość konfiguracji poinstalacyjnej serwera zgodnie z życzeniami i wymaganiami klienta.

    Czy można po pewnym czasie zmienić wersję 1xWAN na 2xWAN lub 4xWAN?

    Tak. Nalezy skontaktowac się z nami i dopłacić określoną różnicę pomiędzy wersjami. Bez konieczności ponownej instalacji można rozszerzyć funkcjonalność danego routera w zakresie obsługi kilku łącz WAN.

    Czy oprogramowanie obsługuje serwery 2-procesorowe, wieloprocesorowe?

    Tak. Domyślnie oferowany kernel obsługuje SMP ze standardową obsługą wielu procesorów, jak również HT. Wspiera także obsługę dużej ilości RAM (pow. 4 GB). System oferuje kilka różnych konfiguracji kernela. Nowa wersja wersja systemu oferowana jest wyłącznie w opcji 64-bit. Można także zbudować własny kernel (jądro systemu).

    Jakie są minimalne wymagania sprzętowe dla oprogramowania?

    Jest to zależne od wielkości sieci (ilości użytkowników) oraz ilości i rodzaju ruchu sieciowego, jak również zastosowanej metody połączenia (TCP/IP z lub bez DHCP czy też PPPoE lub obie równocześnie).

    Dla małych sieci (do 100 klientów) z całą pewnością wystarczy nawet leciwy komputer PC klasy Pentium z 1GB RAM. Dysk twardy nie może być mniejszy niż 64 GB. Większe sieci wymagają sprzętu o wyższych parametrach.

    Służymy fachowym doradztwem z tej kwestii.

    Jakiej wiedzy wymaga się od instalatora oprogramowania i administratora?

    Nasza oferta nie jest skierowana do osób zupełnie początkujących, dopiero "raczkujących" w temacie tzw. podziału łącza. Wymagana jest znajomość co najmniej podstaw Linuksa (zasad obsługi, podstawowych poleceń konsoli i elementarnych podstaw administracji).

    Zakładamy, iż Klient decydujący się na zakup oprogramowania posiada umiejętność edycji plików konfiguracyjnych z poziomu konsoli systemu i potrafi poruszać się po systemie plików.

    Choć misja edukacyjna naszej firmy jest dobrze znana, to jednak nasz produkt - ofertę tworzymy z myślą o administratorach, którzy pierwsze kroki mają już za sobą.

    Jednocześnie zapewniamy, iż wielu początkujących, ambitnych administratorów bez najmniejszych problemów radzi sobie z instalacją i prawidłową obsługą systemu. Dołączona do oprogramowania instrukcja dokładnie opisuje sposób postępowania niemal w każdej sytuacji.

    Zawsze mogą Państwo też liczyć na wsparcie z naszej strony - zarówno w trakcie realizacji instalacji, czy też w późniejszym okresie konfiguracji. Na każdy Państwa e-mail zawsze odpiszemy.

    Kupiłem poprzednią wersję oprogramowania. Czy otrzymam rabat na zakup nowej?

    Tak, oczywiiście! Stałym klientom zawsze oferujemy zniżki i dodatkowe bonusy. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt via e-mail - przedstawimy specjalną ofertę.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Subskrypcja
Dodaj swój adres do newslettera

Adres stopka

logo stopka

INTRUX, Grzegorz Lewandowski

Szydłowo 86

64-930 Szydłowo

woj. wielkopolskie

Copyright © 2003-2017 INTRUX, E-MAIL: INTRUX@INTRUX.PL, INFOLINIA: 67 350 53 67, GSM: 507 80 86 86